Sponset innhold
GNP Energy leverer kraft til Finland, Sverige og Danmark, i tillegg til Norge. Strømleverandøren ble fort populær på grunn av sine rimelige priser, brukervennlighet og god kundeservice, og i 2017 mottok de Gaselleprisen.
Det viste at det er mulig å konkurrere med de store aktørene i bransjen, selv uten statlige eller kommunale interesser. GNP Energy produserer ikke engang sin egen strøm, men henter inn tilbud på markedet som så blir solgt videre til deg som kunde. Det sier derfor seg selv at GNP Energy ikke har noen interesse av at strømprisene blir høyere. Målet og ambisjonen er forutsigbarhet for kundene, i tillegg til lavest mulig strømkostnader.
Forskjellige strømpakker
Vi er alle forskjellige, og det er store forskjeller på hvor mange kWh man har bruk for. Som privatkunde hos GNP Energy kan du velge mellom forskjellige strømavtaler. Ofte kan det være fint å vite hvor mye man skal betale i strøm før man får regningen. Da kan fastprispakkene være de riktige for deg. Flytende Pris kan være det rette hvis du gjerne vil ha en jevn og rimelig strømavtale.
Folkepakka er et eksempel på en avtale som passer perfekt hvis du ikke har store behov for forutsigbarhet. Her følger nemlig prisene svingningene på markedet gjennom året. Denne avtalen kommer dessuten med en Fornøydgaranti, noe som innebærer at du kan få pengene tilbake for fastleddet for inntil 6 måneder hvis du ikke er fornøyd.
Lang erfaring
GNP Energy er fylt til randen med erfaring. Det er kanskje vanskelig å tro siden selskapet er så ungt, men det er faktisk tilfellet. Hovedkvarteret ligger i Sandefjord, og både medarbeidere og ledelse har lang erfaring fra kraftbransjen. Her har handel med strøm og forvaltning av kraft stått sentralt. Du kan lese mer her.
Utvikling og kompetanse
GNP Energy har fokus på utvikling, og dette er en av de aller viktigste forutsetningene for at GNP Energy skal kunne lykkes. Selskapet er i konstant utvikling, og det samme gjelder kompetansen hos de ansatte og ledelsen. Dette gjelder også den sosiale kompetansen. På denne måten øker man trivselen og arbeidskulturen på arbeidsplassen, noe som igjen fører til en større grobunn for suksess.
Mål om den beste kundeservicen
GNP Energy er en utfordrer på strømmarkedet. Det betyr at de må være bedre enn de som allerede er etablerte for i det hele tatt å kunne konkurrere på markedet. Fornøyde kunder er alfa og omega for enhver bedrift, i hvert fall hvis den skal lykkes. GNP har ambisjoner om å være strømleverandøren med den beste kundeservice i Norge, og all e-post og telefoniske henvendelser blir besvart så fort som mulig. Hjemmesiden er også konstruert med brukervennlighet som førsteprioritet. Her finner man blant annet en omfattende FAQ-side med svar på de aller fleste problemstillinger og spørsmål.
Som kunde kan du dessuten logge deg inn på Min side, hvor du har mulighet for hele tiden å følge med på hva som skjer.
GNP er dessuten også meget aktiv på de aller fleste sosiale medier og andre kommunikasjonsganger. GNP Energy er også på YouTube. Her kan du enkelt og greit få en kort introduksjon til selskapet.